måndag

16:55:40 - 2014-06-09 / 0 kommentarer
 
 
 
Första måndagen som arbetslös och vuxen. Kändes lite konstigt att vakna upp och ingen skola att gå till. Så sjukt, haha. Började dagen iallafall i mina nya, nytvättade sängkläder och frukost som blandannat bestod av jordgubbar och yougurt, bästa. Sedan åkte jag och Emma in till stan för att köpa studentpresent och jag köpte även två kuddar inne på Zara Home som jag har bytt ut i min säng. De är stoooora och har hotellkänsla så det är sjukt gött, min säng är min pärla i rummet. Vi mötte Felicia och fikade på ett kafé som heter Café Pascal, supergott, men dyrt dock, som det är överallt, men men. Nu ska jag städa lite och fotografera innan min syster ska iväg på bal. Sedan bär det av till fotbollsträning i denna sommarvärme. See ya!
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: