emma tog studenten

00:46:54 - 2014-06-13 / 0 kommentarer
 
Idag har det varit en superbra dag. Det har varit en låååång dag. Gick upp cirka 6.30 för att äta frukost och hoppa in i bilen för att mamma skulle skjutsa mig till jobbet, innan vi åkte dit så hämtade vi upp min väska som jag glömde igår på mammas kontor. Det går bra på nya jobbet, jag lär mig mer och mer och det går lättare och lättare, sjukt roligt är det också. Äntligen har jag jobb! Som jag svurit och varit deprimerad över att inte ha jobb, haha.
 
Efter jobbet var det bara att ta sig hem för att byta om och åka till Blackeberg för att se Emma springa ut och ta studenten! Så himla kul och jag tog massor med fina bilder som jag håller på att jobba med just nu, har ju för övrigt bilder från min egen student som jag tog med kameran, kanske borde lägga upp något? På kvällen var jag på Emmas mottagning och där bjuds det på himmelsk mat och efterrätt, min mage expanderade till gravidstorlek, ungefär. Sen satt vi där och hade jättetrevligt tillsammans med vänner och vuxna, när de andra drog vidare gick vi till Jenny och  hängde där lite. Nu ska jag redigera bilder, lyssna på musik och sen sova. Natttiii.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: