den stora dagen

22:47:46 - 2014-06-16 / 1 kommentarer
 
Äntligen lägger jag upp några bilder jag tog på studenten. Nu är det nästan två veckor sedan och det har gått så sjukt fort. Allt har gått sjukt fort. Studentdagen är en dag jag kommer minnas hela livet, känslan alltså, men det kändes så overkligt för att tiden har bara runnit iväg i raketfart, helt sjukt. Men livet rullar på, nu har jag ju två jobb också så det känns skitbra. Allt löste sig till slut. Det löser sig när du minst anar det, jag trodde jag skulle gå deprimerad hela sommaren och en bit inpå hösten av att jag var arbetslös, men nej. Efter allt slit, svärande över jobb, längtan efter att tjäna pengar så har jag äntligen jobb. Wooop. Haha tjat om jobb, men jag är så glad över att jag har ett.
 
KMStyle

så underbart! det är fyra år sen jag tog studenten nu:)

2014-06-17 / 22:15:46
url: http://kmstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: