ying och yang

23:10:47 - 2014-01-20 / 0 kommentarer
 
plus och minus just nu
 
+ Att ha nånting att komma hem till efter skoldagarna, alltså, min säng och mitt nya mysiga dubbeltäcke. Min säng är 120 cm bred så allt är bara allmänt mys med det fluffiga och stora täcket och det nya lakanet som luktar gott.
 
- No money, no honey. Jag vill ha pengar nuuuuuu, har inget speciellt att köpa, dock är pengar en stor trygghet för mig och det ser inte ljust ut på kontona just nu. Vill att studiebidraget ska komma så pengakistan kan fyllas på lite, eller att februari ska vara slut för då behöver jag inte spara till turkietresan längre.
 
+ Fotbollsträningarna är igång och det gillar vi, fläsket kommer ut och får röra på sig lite. Dessutom mår man mycket bättre med lite hård träningen.
 
- Kylan. Jag vill gå i jeans, linne och bara en kofta eller skinnjacka. Vill ha vår och ljusa färger på kläderna!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: