the big question

20:02:21 - 2014-01-06 / 0 kommentarer
planerar du att plugga vidare eller jobba i höst?

Den stora frågan som jag tänker på nästan varje dag. Vad ska jag göra? Vad ska jag plugga? Jag planerar att både plugga och jobba, men jag vet inte med vad när det gäller båda sakerna. Jag kommer isåfall börja plugga heltid ett år efter studenten, med vad vet jag inte riktigt. Jag vill plugga visuell kommunikation eller vad det heter, vill hålla på med grafisk design iallafall. På vilken skola vet jag inte heller, har inte hittat något som har fallit mig perfekt i smaken än. Steg 1 är att hitta ett jobb iallafall och börja jobba. Vi får se om jag går en kurs samtidigt eller något, kanske går en kurs i engelska. Vi får se. Framtiden är skrämmande just nu och jag är inte redo för att ta studenten än... 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: