sundays

23:39:50 - 2014-01-05 / 1 kommentarer
sundays
 
sundays by emma-flygare featuring a knit blanket
 
Nu sitter jag i min säng med laptopen och bara tar det lugnt och njuter av stunden, (och tittar lite på grey's anatomy). Har haft lite ''me-time'', tagit hand om mig själv. Älskar känslan när man är nyduschad, har nyss lagt en inpackning, skrubbat fötterna och smörjt in dom, smörjt in resten av kroppen och tagit på sig sin mjuka pyjamas med en kopp varm hemgjord choklad. Loooove it. Nu måste jag dock börja vänja in mig vid de tidigare morgnarna som kommer nu när skolan startar. Imorse gick det tyvärr inte då jag satte klockan på halv tio men somnade om och sov två timmar till.
Maja

Sikken fin blogg du har!!

2014-01-06 / 06:55:20
url: http://majzi.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: