saturday

16:52:19 - 2014-01-11 / 1 kommentarer
 
 
 
Började dagen i detta snöland med en god macka, färskt bröd, god ost, skinka och gurka. En av några fördelar med helgen, sen var det dags att packa väskan lite snabbt och sätta sig i bilen, hälsade på hästarna lite för mamma skulle rida. Efter det åt vi donken till lunch, testade på mcchicken med fullkornsbröd, supergött. Nu är jag på landet för en natt och ska bara chilla och plugga. Har en uppgift jag behöver komma igång med så det ska jag fokusera på. Annars är livet fyllt med tankar om universitetet och framtiden sen igårkväll då jag fick hem en intressant katalog från ett intressant universitet.
 
Ha en bra lördag!
 
gwen

vilken söt häst, har ni egna hästar?

Svar: yes vi har tre stycken islandshästar :)
Emma Flygare

2014-01-12 / 12:08:24
url: http://gwens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: