bara lite snack

23:52:00 - 2014-01-30 / 1 kommentarer
 
 
hejhallåhallå.
äntligen fredag imorgon, säger jag bara. är hemkommen från den sena fotbollsträningen och har nu krypit ner i min goa säng med mitt nya dubbeltäcke och mina nya sängkläder, har ätit en liten portion pasta med svampsås och ligger nerbäddad nyduschad och ren. dock är inte håret så himlans rent, skippade att tvätta det eftersom jag ska åka och klippa mig imorgon efter skolan, annars är torsdagar tvättdagar så jag hade ett litet dilemma där, på tal om ingenting bara.
i helgen blir det ganska lugnt. ska vara med mina nära och kära så det ska bli trevligt, jag ska som sagt klippa mig, köpa ett nytt matteblock (och? who cares?) och träna fotboll på söndagskvällen. däremellan blir det väl att sova, chilla galet i sängen och äta lite också, såklart. nu ska jag kika runt på lite kläder och vid tolvblecket ska jag gå in på kontot för att se när studiebidraget anländer, wihooo.
Freja

Älskar att du har ett så enkelt tema på din blogg! Den är stilren och jättefin :)

2014-02-02 / 18:25:32
url: http://freeja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: