allt kommer nu

18:58:53 - 2014-01-28 / 0 kommentarer
idag har det varit en bra dag. började 9.35 och slutade 10.55, åt lunch i skolan och sen åkte hem för skoldagen var slut. kort dag alltså, mycket skönt. var hemma ett tag, packade ner matteboken och datorn för att gå till emma och plugga. och det är det vi har gjort hela eftermiddagen, pluggat, ätit gott och tänt en brasa i kaminen.  Nu är jag hemma och ska byta om för att åka på fysträning i solnahallen.
fick mycket bra besked och positiva nyheter idag, btw. coop ringde mig och sa att de ville träffa mig, så jag ska dit på intervju antar jag och så får vi se vad som händer. jag hoppas såklart på det bästa, men försöker att inte tänka på det för mycket så jag inte blir för besviken om det inte skulle bli av. jag lämnade mitt cv där för många månader sedan och nu ringer dem, hade redan gett upp tanken av att jobba på coop och sen bara händer det omöjliga, typ.
så det har varit en bra dag idag. allt bara kommer på en gång, för samtidigt väntar jag besked från mcdonalds, var på intervju där för nästan två veckor sedan. så ja, allt på en gång.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: