dagens vill ha

16:40:00 - 2014-04-08 / 2 kommentarer
 

Alltså kan det här äckliga vädret bara lägga av? Jag vill ha riktig vår och värme så man kan börja klä sig lite snyggt, helllååååå liksom. Jobbig dag idag, vaknade upp och var supertrött, ville inte skiljas från min älskade säng (som vanligt), tog mig till skolan och har sett ut som en apa hela dagen, ungefär. Hade 2,5 timmars håltimme då jag skrev klart en text och sen snacka vi om allt möjligt, fick reda på att alla tider för spraytan är bokade innan studenten, skit också. Nu vill jag ha dessa byxor som jag upptäckte i H&M katalogen som låg i brevlådan, så imorgon efter skolan blir det att gå på stan. Det jag ska kolla efter: byxorna, påslakan, känna på linneörngott, leta studentklänning och kolla bh:ar. Jippieeeee.
 
Nu ska jag göra ordning gröt och plugga innan jag drar ut på fotbollsträning i detta äckelväder. wohooooo (känn min ironi flöda)
Lisa

Trodde att det skulle bli sommar men det blev skitväder! :/ Får hoppas på finare väder vid påsk! ;) Fin blogg också! :)

2014-04-08 / 16:51:03
url: http://liisaajonsson.blogg.se
Usfive

Hej! vilken fin blogg du har!!

Kolla gärna in våran :)

2014-04-08 / 21:33:50
url: http://Usfive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: