efter regn kommer solsken

21:00:10 - 2013-09-27 / 0 kommentarer
 
 
Efter ett jobbigt besked vi fick i skolan på sista lektionen blev dagen lite bättre. Jag och mina fina Emmor gick lite på stan och kollade på Filip och Fredrik som satt och spelade in sin podcast på Dressmann Drottninggatan. Efter det köpte jag nya mjukisar och så satte vi oss inne på coffehouse by george och möööös. Köpte en jättegod varmchoklad för 45 kr som ledde till ett erbjudande som var en gratis muffins till det. Mycket värt. Annars har jag storhandlat med mamma, köpt en ny bok (Elsas värld) och ätit thaimat. Nu ska jag byta till mina nya mjukisar, mysa in mig i sängen, äta vindruvor och läsa hela kvällen. Hoppas ni har det gött.
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: