jag spricker snart

13:16:16 - 2013-10-17 / 1 kommentarer
 
 
Hejsan på er. En vecka sedan vi sågs. En vecka sedan jag lämnade min älskade dator i någon annans händer. Och jag har ännu inte fått tillbaka den. Just nu sitter jag med min systers mac, men det är inte samma sak. Vill ha min egen dator! Och just nu är den jätteviktig för mig, datorn är det största och nästan enda verktyget jag använder i skolan, anteckningar, photoshop, ja jag gör allt på den.... Egentligen skulle jag fått svar om den idag, men nej, när jag ringde sa dom att det skulle ta längre tid för det var mycket just nu, suck alltså. 
 
Att det är väldigt mycket i skolan gör inte saken bättre, allt är väldigt påfrestat just nu. Imorgon ska jag hålla ett tal i minst sju minuter inför två lärare, enbart! Vill dom döda oss eller? Så idag är jag hemma från skolan för att plugga skiten ur mig, iallafall försöka.
 
Jag spricker snart...
Kristin L.A. Hagglund

Vill bara tala om att jag älskar din blogg. Det är den enda blogg jag följer den dagligen.. hoppas du kan uppdatera mer snart och hoppas att talet gick bra, kram!

Svar: åh tack så jättemycket! Detta värmer såååå, ja snart får jag tillbaka min dator så jag kan updatera mer :)
Emma Flygare

2013-10-19 / 22:47:57
url: http://kristinhagglund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: