en bra måndag

18:12:00 - 2013-10-21 / 1 kommentarer
Bilder från torsdag - söndag
 
Hej alla människor. Idag har det varit en bra måndag, det brukar inte vara det annars, ni vet måndagar... Och sent på kvällen brukar det vara fotbollsträning på schemat, men den är inställd så det är rätt chill idag asså. Jag har fått besked om min dator så den har jag tillbaka troligtvis imorgon, annars onsdag, reparerad och klar. Som jag har saknat den..... Jag fick också veta att jag har vunnit en facebook tävling, jag vann andra boken (Stad av aska) i The Mortal Instruments serien, så mycket glad över det, särkilt när jag hade glömt att jag var med och tävlade om den. Dagen har bara varit allmänt bra. Nu är det sista veckan innan höstlovet och som vanligt måste mycket göras, men det fixar vi för snart är det frihet!!!
 
Veronica - FOTOBLOGG

Vadd duktig du är på att fota :)

2013-10-22 / 09:16:37
url: http://veskin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: