changes are good

21:43:00 - 2013-10-22 / 1 kommentarer
 
Denna dag har varit sjukt bra och det är jag väldigt glad över. Att dagen varit så bra även fast mycket påfrestande saker ligger och ruvar sista skolveckan innan höstlovet. Idag har jag hämtat ut min dator som är reparerad och som nu är i min kärleksfulla famn igen, saknat dig så mycket.... (höhö). Det har bara varit allmänt gött idag (förutom vädret då), jag har skaffat lite ny musik som jag just nu lyssnar på, One Republics nya album är så himla skööönt och bra, att jag missade den. Alla låtar har sån härlig rytm och text, looooooooove it.
 
Det jag tänkte först och främst skriva om var Apples event som var tidigare ikväll. Det bjöds på massor av fina saker, och applenörd som jag är, är jag den första gruppen som håller på att installera nya operativsystemet (SOM ÄR GRATIS), så passa på nu alla macbookare. Det bjöds på en ny ipad mini med retina skärm, en ny ipad som heter iPad Air, haha jag garvade till när de sa namnet, lite kuuul faktiskt. Och en grej jag blev väldigt glad över var att det kom en billigare och uppdaterad macbook pro retina skärm som DESSUTOM är billigare. Jag dööööööööör.
 
Alltså, just nu är livet gött. Jag avstår från att räkna tråkig matte och sitter med hörlurarna med min nylagade macbook pro (som fått en helt ny ovansida med ny skärm och en helt ny baksida) och lyssnar på ny musik som jag älskar. Life's guuuuuuuuuuuuuud.
 
Btw! Kom med lite önskningar om vad ni vill att jag ska skriva om, tips, bilder, vad som helst så ska jag försöka göra er nöjda :)
Emma

Kanske ett videoinlägg?

2013-10-23 / 06:56:59
url: http://glittrigamoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: