new sweets

11:23:40 - 2013-03-29 / 0 kommentarer
 
 
 
Detta är mina senaste tillskott. Nu ska mitt hår bli fint och fräscht igen, som det brukade vara... Det stod ju moroccanoil och bra hårvårdsprodukter på min wish-list och nu införskaffade jag mig det. Igår påväg ut till landet stannade vi vid rusta och köpte Aussie produkterna. Det är halva priset där än på fucking Åhléns så ååååååååååk dit nu! Shampo & balsam kostar 60 kr och inpackningarna kostar 70 kr, hur grymt är inte det? Och de har nästan alla sorter också. 
 
Ni som tvekar med moroccanoil för att den blandannat är dyr, tveka inte, åk och köp. Mitt hår blev sitt bästa jag efter en användning och jag är kräsen när det gäller saker. Jag vill ha det bästa, så satsa på den. Ni kommer inte ångra er. Tack till mina vänner som tipsade om dessa produkter, ni räddade mitt hår! ;)

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: