make a wish

16:13:43 - 2013-03-24 / 1 kommentarer
Blogga är inte min grej nuförtiden. Förut var det mycket roligare, men inte längre. Vad kom emellan? Livet. Man har så mycket att göra, ändå sitter man och gör ingenting på helgerna. Bara ligga i sängen med laptopen är min grej, bara chilla. Älskar det ordet. Chilla. Jag är bäst på. Min laptop och jag, i sängen. Haha. Lol. 
 
Ni får önska er vad ni vill vad ni vill läsa eller se här i bloggen, så ska jag försöka leverera det till er. Låt fantasin flöda, skicka en kommentar med vad ni tycker :)   kraaaaaam
Emilia Östling

Du publicerar massor av bilder hela tiden så kanske ltie dumt att önska mer av det. Men eftersom att du är en fantastiskt duktig fotograf så vill jag typ se mer tips inom fotografi och redigering :) det hade varit jättekul att se!

2013-03-24 / 18:03:41
url: http://emiliaostling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: