summer shades

17:01:41 - 2013-06-14 / 1 kommentarer
 
 
Nu är det äntligen fredag, har jobbat på mitt sommarjobb hela veckan och nu väntas det bara två veckor kvar istället för tre innan sommarlovet börjar på riktigt, riktigt :) Jag jobbar på ett ålderdomshem och veckan har gått segt, eller jag vet inte vad jag ska tycka. Det har också gått fort. Är bara glad av att det är helg nu hehe. Senare ska jag åka ut till landet, så det blir nog tjockismiddag, donken eller nåt, höhöhöh (säger tjockisen själv) haha. Idag har vi också fått våra slutbetyg publicerat så det har varit najs, jag har blivit bättre nu på senaste tiden, alltid ska det vara så....
 
Aja, nu ska jag chilla lite och sen packa. Ha en bra helg!
 
 
Dilan Dilir - things you remember

så fina bilder!

2013-06-14 / 21:38:33
url: http://www.thingsyouremember.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: