sommarlov

19:20:27 - 2013-06-08 / 1 kommentarer
 
 
 
 
 
Igår fick jag äntligen, äntligen sommarlov. Det firades med vänner. Direkt efter avslutningen åkte vi ut till Värmdö där Nicolina bor för att grilla körv, äta jordgubbar och kakor, sola, bada och lyssna på härlig musik. Kvällen var bra den med, blev sushi-middag på Emmas altan och sedan en massa mys i utefåtöljerna till midnatt. Sommarlovet har börjat bra, idag spelade jag match som ledde till vinst. Det behövdes och matchen var hur rolig som helst att spela också, trots i det otroligt varma vädret.
 
Det känns så himla overkligt att sluta tvåan och börja trean sen. Tiden har gått så fort, var det inte nyss jag började gymnasiet? Trean har en massa roligt att erbjuda tror jag, för det första så ska jag till Barcelona i tre veckor på utlandspraktik i höst. Så spännande!
 
Men nu ska jag fortsätta njuta av mitt sommarlov.
 
Dilan Dilir - things you remember

underbara bilder! & det är såsåså härligt med sommarlov..min börjar på tisdag! :D

2013-06-08 / 20:52:58
url: http://www.thingsyouremember.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: