en bra kväll

23:16:13 - 2013-06-25 / 0 kommentarer
 
 
Idag har varit en mycket bra dag. Som vanligt jobbade jag men på rasten mötte jag upp min fina vän Nicolina för att hon skulle ge mig mina nya converse och några aussieinpackningar hon köpte åt mig i new yoooork, så snällt av henne. Efter det bar det av på en utflykt med alla gamlingar till Djurgården där vi mata fåglarna (=väldigt rädd tjej, hööhö), fikade och bara chillade. Kvällen och eftermiddagen har spenderats på en altan med pool och sol med mina fina, Emma och Emma. Vi åt pizza, gjorde massa roliga Vines, pratade och skrattade en massa. Kvällen avslutades med ett kvällsdopp och nu sitter jag här och ska sova.
 
Det är de små detaljerna som brukar vara de största
 
 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: