fredag 5 juli

13:45:11 - 2013-07-05 / 0 kommentarer
 
Chillar galet i mitt omgjorda rum. Hela eftermiddagen igår gick åt att åka runt och köpa mina nya möbler, begagnad stol som skulle hämtas på Södermalm, skrivbord och filt från ikea och bokhyllor från MIO. Kvällen spenderades med mig själv, en massa ryggont (någon börjar bli gammal?) och delar av möbler som skruvades ihop. Nu är mitt rum klart och jag är hur nöjd som helst, det ser rent och fräscht ut pågrund av att möblerna är vita (förut var de svarta och gråa), så rummet ser ljusare ut, det uppskattas. Jag är hur nöjd som helst, gillar att förändra saker, det har jag alltid gjort. När jag var mindre gillade jag att möblera om rummet, kasta gamla saker, rensa ut en massa och det har jag alltid gjort tills nu.
 
I helgen åker jag ut till landet för det ska bli 25 grader och strålande sol så jag ska jobba på brännan och bara ta det lugnt, kanske händer att jag går ut och springer. Det måste göras, men lat som jag är kan jag tyvärr inte lova det. Ha det bra!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: