we have it all

21:38:53 - 2013-01-18 / 1 kommentarer
 
Mina fina vänner i klassiska snygga svartvita bilder. Älskar svartvitt, som de flesta kanske vet vid det här laget. Så jäkla snyggt och tidlöst. Nu ska jag klä mig i vårkläder bara för att och längta dit. Vintern är inte min årstid, då är jag som fulast, våren är bäst! När det är varmt men ändå svalt så man inte lökar sönder som en gris. Vill använda mina bootcut jeans med marinblåa converse, vit linne t-shirt och min oversize kofta. Pure love!
 
Den här fredagen förbereder jag och laddar upp inför en fotbollscup i Norsborg imorgon. Jag ska upp halv sex imorgon (på en lördag!!!) för att första matchen börjar klockan åtta. Vad gör man inte för fotbollen? Ni får ha en toppenhelg.
Dilan Dilir

ååh då får du börja visa vår-outfits :)

btw jag älskar också våren!

2013-01-18 / 21:58:12
url: http://dilandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: