reach the stars

21:08:41 - 2013-01-15 / 0 kommentarer
Bilder från i sommras. Jag saknar..
 
Åh vad jag längtar till sommaren. Vill vara brun och bara leva livet. Förra året var min bästa sommar och jag tror den här sommaren kommer bli minst lika bra. En grej som jag är så trött på är det här beach2013 skiten. Visst, de flesta önskar om att ha den perfekta kroppen och gå ner de där kilona man är så less på, men det är en jäkla väg dit. Hur många gånger har jag bett till gud om att ha den kroppen jag vill ha? Men jag orkar bara inte gå den vägen dit. Jag kommer aldrig sluta äta det som jag älskar, jag tränar fotboll för jag tycker det är roligt och för att det håller mig igång. Man börjar långsamt acceptera sin kropp, långsamt. Ät vad fan du vill och lyssna inte på andra. Du är du. Jag är jag. Och du lever bara en gång.
 
De senaste dagarna har inte varit så roliga. En person har lurat mig på pengar och idag har jag varit och polisanmält detta. Dessa pengar var väldigt viktiga för mig och det förändrar ganska mycket. Nu måste jag börja tänka om och prioritera andra saker samt att jag verkligen vill ha ett jobb så det ska jag kolla på också. Blir så himla trött på att de flesta jobb kräver att man är 18 år och har erfarenhet, om man inte har erfarenhet inom arbetslivet, vart ska man börja då? Världen är en ond cirkel...

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: