darkest thougts

20:47:00 - 2013-02-08 / 2 kommentarer
Fotograf: Emma Flygare,  Modell: Emma, www.emmaahlin.blogg.se
 
Här får ni en exklusiv sneakpeak av mina senaste bilder. Dessa har jag fotat till en skoluppgift, så har inte ens lämnat in dessa eller fått de bedömda. Redovisningen är om en vecka!!  Är sjukt nöjd med dessa. Uppgiften var att inspireras av en fotograf och göra sin egen tolkning av fotografens bilder. Min fotograf är Anton Corbijn. Vad tycker ni?
 
Idag har jag varit ledig från skolan, elever kallar det ledighet, lärarna kallar det studiedag och tycker man ska plugga då. Så igår efter skolan hoppade jag på tåget till köping för att spendera helgen här på landet. Har sovit ut idag, gjorde en god frukost, bacon såklart ;)  Efter det övningskörde jag,  det går framåt, haha, bokstavligt. Har också fått mycket plugg gjort, så det är väldigt skönt. Känslan när man gjort klart massa plugg är obeskrivlig. Nu sitter jag här i soffan och väntar på att resten av familjen ska komma med thaimat och min kamera.  Ni får ha det grymt!
Sofia [fotoblogg]

Fint! :)

2013-02-08 / 22:06:07
url: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/
Hanna

otroligt fina bilder!

2013-02-11 / 20:47:27
url: http://lalahannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: