heart of darkness

21:58:00 - 2013-02-22 / 0 kommentarer
Foto: Emma Flygare
 
Dessa blev mina slutbilder av pastischuppgiften i skolan. Vi skulle inspireras av en fotograf och göra vår egna tolkning av den fotografen. Jag valde Anton Corbijn, dels för att jag gillar mest svartvita foton och för att jag ville ha en utmaning med att få fram samma känsla som hans bilder. Är väldigt nöjd, iallafall. Det viktigaste. Jag inspirerades mest av känslan i Corbijns bilder och redigeringsstilen. Googla honom och jämför!
 
Idag är det fredag och vi har ÄNTLIGEN fått lov. Ändå har tiden gått väldigt långsamt sedan jullovet, men den har också gått fort på något omöjligt sätt. Känns konstigt. Jag har iallafall varit duktig idag. Lagat en god middag, ätit glass ( höhöhö ) och nu på kvällskvisten har jag pluggat spanska, snart ska jag läsa ett kapitel ur körkortsboken också. Vi fick reda på att vi har prov igår, provet är direkt efter lovet på tisdagen. Hur kul är det? Och spanska av alla ämnen, nu har jag iallafall kommit igång med pluggandet. Imorgon blir det en 5 km skogspromenad ner till sjön, sedan ska jag övningsköraaaaaa. 
 
Ha det gött. 

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: