måndag i barcelona

18:54:34 - 2013-12-09 / 2 kommentarer
 
Hej och hå. Nu tänkte jag berätta om min dag som förövrigt har varit bra, även fast det är måndag, men det märks inte här i Barcelona för här är nästan allting bra, höhö. Sista måndagen i Barca då haha, nu blir varje dag den ''sista''.
 
Dagen började med att jag chillade galet och tog mycket tid på mig med sminket och allt annat eftersom jag skulle haft mina egna tider idag då jag och felicia bestämde oss för att fota själva och träffas vid lunch. Men icke, precis när jag blivit klar med skorna och allt så bombas mobilen med sms från Felicia och ett mail från vår chef där det står att vi ska komma till kontoret idag så fort vi kan för vi ska istället få information om en ny fotouppgift.
 
Vi kom till kontoret vid elva och var utanför dörren därifrån vid tolv så det var ett kort besök, resten av dagen har vi varit lediga. Köpte förresten en choklad croissant för 85 cent, BILLIGT. Den satt fint den, åh ja. Efter kontoret åkte vi till Primark som blandannat finns i gallerian La'Illa. Primark som annars brukar ha ett överflöd av hungriga spanjorer på helgerna var ganska folktomt och det gick fort i kassan vilket uppskattades av oss.
 
Efter Primark åkte vi till Ikea (!!!!!) vilket var lite kul, haha. Det kändes som att man var i Sverige då alla möbler och saker hade sina originella namn på svenska. På ikea åt vi kötbullar med pommes och sås, pommes äts det mycket av här i Barcelona (patatas fritas). Jag drack också en varm choklad med vispgrädde, det var mycket efterlängtat kan jag säga. Efter lunchen gick vi igenom ikea och drömde lite om framtida lägenheter tills vi kom till kassan och efterbutiken där jag köpte pepparkakor, julmust och choklad som jag ska bjuda min värdinna på nångång i veckan.
 
Det var mycket smidigt att åka till och från ikea, tog bara en buss från Plaza Espanya och det gick fort också, max en kvart med el bus. Nu är det bara att chilla och ta en tidig kväll för vi ska upp tidigt imorgon, ska vara på flygplatsen klockan nio och börja fota en massa business snubbar som anländer för ett HP event som ska hållas här i staden. Adios!
Dilan Dilir

låter som att ni har det hur kul som helst där! & bilderna är helt amazing! :)

Jag har en liten fråga.. När ni fotar åt företaget/kontoret, fotar ni med era egna kameror eller får ni låna av dem?

2013-12-10 / 16:23:13
url: http://www.thingsyouremember.com
Anonym

Vad har du för typsnitt i inläggen? :)

Svar: arial :)
Emma Flygare

2013-12-29 / 12:38:21

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: