en vecka i barcelona

20:01:03 - 2013-12-01 / 1 kommentarer
 
 
 
 
 
Idag har varit en ganska lugn dag. Fick lite sovmorgon och tog det lugn ända till klockan blev två för då skulle vi ut i det fina vädret (sol idag och 14 grader) och åka till berget Montjuic som hade en jättefin utsikt, dock vill vi till ett annat berg så man ser ut över havet och staden samidigt. Montjuic var iallafall jättefint, men inget annat speciellt, utsikten var höjdpunkten. Efter vi varit där gick jag och Felicia till stranden, då det redan blivit mörkt. Vi kollade in lite vad som fanns där eftersom jag inte hade varit där än. Jag kände lite på vattnet som var varmare än vad jag trodde och så kollade vi in restaurangerna som fanns där, jättefint var det men vill dit igen när det är dagsljus. Vi hittade även en offentlig wifi hotspot så jag passade på att skypa med familjen.
 
Det har nu gått en vecka sen vi kom fram till Barcelona. Jag kan inte bestämma mig om tiden har gått fort eller inte. Dagarna är långa, men det går ändå fort så vi får se hur jag känner efter vecka 2. Som det ser ut nu känns två veckor väldigt långt. Jag längtar liiiiiiiiiite hem, men det är najs att uppleva vardagen här för den är mycket bättre än i Sverige, höhö. Ikväll blir det att sova och läsa en bok :)
Akua

amazing photos :)so pretty.

2013-12-01 / 23:09:24

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: