canon powershot g15

20:21:00 - 2013-12-29 / 1 kommentarer
 
 
Jag har gått och gjort ett galet köp. Har köpt mig en kompaktkamera som jag kan ha med mig överallt nu, en kamera som är lättare att ta med sig istället för att kånka runt med en tung systemkamera. Fördelen med denna är att jag kan fota i RAW och med manuella inställningar och på köpet är den ju snygg också. Har mycket att se fram emot nu tillsammans med min nya kärlek, tillexempel turkiet i påsk och studenten.
 
Följ mig på twitter, där heter jag emmaflygare1 ! :)
mmelissavuong

Hur är den här kameran? Jag funderar nämligen på att köpa den men är inte riktigt säker. Skulle inte du kunna visa några bilder du tagit med den även kanske ett videoklipp som du filmat med den? :)

Svar: Hej!Kameran var super, men ganska dyr så om jag vore dig skulle jag tänkt igenom beslutet noga. Den här kameran sålde jag 3 månader efter jag köpt den eftersom jag ansåg att det var ett onödigt köp för mig, jag fotade inte alls mycket med den så därför har jag tyvärr ingenting att visa.

Lycka till! :)
Emma Flygare

2014-05-30 / 17:59:35
url: http://likeaparadise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: