sorry lover

18:07:54 - 2013-04-16 / 0 kommentarer
gammal bild från östersund
 

Hej, hej, hej bloggen. Extrem dålig inspiration just nu, våren är på ingång men det är en seg start må jag säga. Mulet och regn är inget vi svenskar vill förknippa våren med precis. I brist på nya bilder ( har inte ens några ) så får ni se en gammal fin lite cool, modern, hipp, ball etc. bild från sommaren i östersund med mis amigos. Idag är det en pluggdag då läxor ska bli gjorda eftersom jag har fotboll resten av veckan. Hälften är klart, nu ska jag skriva ett CV på spanska (hjälp!!!) och sen läsa Alice in Wonderland (på engelska, faktiskt!!).
 
Hoppas ert liv är lite mer intressant än vad mitt är (just nu)  byebye, pusspuss

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: