this is what makes the heart beat faster

13:02:11 - 2012-09-10 / 2 kommentarer

foto:  jag 

Och Spånga F95 är fortfarande obesegrade och leder serien just nu. Vi har tre matcher kvar, igår spelade jag inte för den här förkylningen vill aldrig ge med sig. Hatar det. Så jag agerade supporter och fotograf istället. Det var jättekul att se mina brudar spela och vi gjorde det så jäkla bra, iallafall andra halvlek. Första halvleken var så nervsprakande, haha. Vi vann med hela 15-3,  och det är bara såååå bra.  Inga ord.  
 
Idag har jag studiedag, har nyss ätit god soppa till lunch, och nu ska jag läsa. Ska plugga järnet nu,  ha det gött.
Lina

Härligt!

2012-09-10 / 20:16:06
url: http://linaohlsen.se
Jasmin Charkas

Jätte fin blogg! Hur har din dag varit hittills? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg så jag kan se svaret! (Det med den nya blogg.se designen)

2012-09-11 / 18:12:44
url: http://jaasses.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: