plugg, plugg och plugg

14:06:02 - 2012-09-12 / 0 kommentarer
 
Hej på er! Hoppar in med ett snabbt litet inlägg här. Lite vardagsprat. Det är mycket plugg nu, eller ganska mycket iallafall. Uppgifterna är iallafall inte så roliga, hatar den här historiaskiten haha. Jag och felicia sitter i skolan och ska gå hem nu. Vi har suttit här och pluggat i två timmar (!!!). Mycket har gjorts, men det känns inte som det.  När jag kommer hem ska jag chilla galet och läsa.
 
Fick mina nya skins igår till iphone och macbooken, är så himla nöjd med de. Blev en riktig makeover här. Ni ser de ovan, visst är de grymma? Kommer från society6. Fick vänta i nästan två veckor så gissa om jag blev glad...  Nej nu ska vi bege oss och så ska jag fota påvägen hem också. pussisar och hej.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: