no man is an island

22:32:00 - 2012-09-16 / 1 kommentarer
Hur gammal är du om fem år? 22
Vem var den sista du träffade? Mamma
Hur lång är du? 168
Vilken var den senaste film du sett? One tree hill såg jag nyss, men det är ingen film. Annars Natt på museet 2 ( haha fråga inte varför )
Vem pratade du senast med i telefon? En kvinna på restaurangen när jag skulle beställa middag, haha...
Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''Vilka är dina alternativ?''  till Emma
Vad är dagens planer? Just nu är planerna att sova.
Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Beror på vem jag vill prata med, sms för det mesta annars.
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De är gifta..
När såg du senast din mamma? För typ 20 min sen?
Vilken ögonfärg har du? Väldigt mörka, nästan svartaaaaaaa
När vaknade du idag? 09.38
Har du någon gång hittat en katt? Noooope
Vilken är din favoritplats? Utomlands, min säng, solstolen, rastauranger, kaffér, shoppinggator
Vilken plats föredrar du minst? Oj... svår en där. toaletten blir det....
Vad skrämde dig som barn? Källaren..
Vem fick dig att skratta senast? Emma och Emma
Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej verkligen inte,  vill gärna äga några för att ha som prydnader. Coldplay och Adele's, lalalalallalaa..
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar mac
Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på om jag sover med någon ;)  haha, jag föredrar kläder
Hur många kuddar har du i sängen? Dos!
Hur många landskap har du bott i?  Ett:  stockholm
Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota in my heart
Är du social? skulle inte säga det..
Vilken är din favoritglass? Järna glassen Caffe latte is the best!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en ny kamera, göra om mitt rum, köpa massor med kläder och spara resten
Tycker du om Kinamat? Jag älskar kinamat
Tycker du om kaffe? Ejuuu... nej
Vad dricker du till frukost? Ingenting, eller juice
Sover du på någon särskild sida? Sover mot väggen,  eller det vet jag faktiskt inte, glömmer alltid bort hur jag somnade
Kan du spela poker? Kan, kan jag, men att hitta på egna regler är det bästa. Det är det enda reglerna jag kan, haha.
Tycker du om att mysa? Ibland :)
Är du en beroendemänniska? Ja, det kan man kanske säga, ibland så.
Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag vet bara, känner gör jag inte .
Vill du ha barn? nope
Kan du några andra språk än svenska? Kan ju prata engelska och lite spanska
Har du någonsin åkt ambulans? nej
Föredrar du havet eller en pool? Pool i sverige, havet utomlands
Vad spenderar du helst pengar på?  Elektronik prylar (datorer och kameragrejer) men så blir det aldrig för det är så dyrt. Brukar bli mest kläder och mat plus annat gottis på skoldagarna.
Äger du dyra smycken? Nej, dyra och dyra är de inte..
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Laxsushi och nudlar, muuums
Vem är den roligaste människan du känner? Finns många att välja på
Välj ett ärr på din kropp? Underarmens undersida,  ett stort jävla är från när jag cykla ner i ett dike med massa stenar förra sommaren. Slog upp ett stort djupt köttsår, fick sy sju stygn.... kul!
Vad har du för ringsignal? Den coola iphone signalen!
Flirtar du mycket? haha ja alltid!  elller..........
Vart togs din profilbild för din blogg? På en ''strand'' i sverige.
Kan du byta olja på bilen? Jag vet hur man gör, men nej jag kan inte det..
Vilken radiostation lyssnade du på senast? Oj... brukar vara mix megapol som spelas hemma hela tiden, brukar inte lyssna precis.
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? skrev ett spontant ''hej'' på ett litet block på landet
När var du i kyrkan senast? Mååååååånga år sen, minns inte ens.
Vilka personer utmanar du? Alla som tog sig tiden att läsa all den här skiten
emmalindmark.

skilda föräldrar? skulle inte tro det va ;)

2012-09-16 / 22:41:38
url: http://jageja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: