hot chocolate and pure love

16:54:16 - 2012-09-12 / 0 kommentarer

foto: jag

Ibland behöver man lyxa till det lite när man pluggat väldigt mycket de senaste dagarna. Jag och felicia gick runt och suktade i centralen efter mat och bara allmänna extrema gottigheter. Gick förbi espresso house och blev så sjukt sugen på varm choklad. Bestämde mig för att göra en hemgjord när jag väl kommit hem, och det gjorde jag. Sitter just nu och avnjuter min choklad som svämmade över av grädde, äääääääääälskar't!
 
Ikväll blir det en myskväll med mig själv. Har som sagt gjort den här asgoda chokladen och ska laga en god middag senare bestående av pasta, bacon, tomatsås och mozzarella. Jag är ett pastafreak, bara så ni vet. Älskar det, haha.  Nu ska jag plugga lite sen börjar mysis

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: