höstdrömmar

16:46:09 - 2012-09-17 / 2 kommentarer


Vill sitta i ett mysigt vitt rum med spetsgardiner och stora fotografier inramade på väggen. Se på serier och dricka varm choklad med massor med vispad grädde i. Höstdrömmar....  Jag gör nästan det. Sitter i mitt mörka mysiga rum och ser på gossip girl säsong fem. Har ätit vanilj glass med varma hallon, åh så gott det var. Snart ska jag göra hemgjord varmchoklad och ha i en massa vispgrädde. Mmmm.... sen ska jag göra middag. Pasta. Bacon. Ostsås. Min favorit.
 
Ikväll är det matchdags,  äntligen får jag spela fotboll efter två veckors vila (har varit sjuk)  är så taggad och pepp på den här matchen. Ska bli så jäkla kul!
michaela.

Gud vad fin blogg!

Jag har en bloppis på min blogg, titta gärna in och sprid!

länkbyte? bloglovinbyte?
Kram!

2012-09-18 / 13:24:56
url: http://fotomichaela.bloggplatsen.se/
William

mums:DD

2012-09-19 / 15:55:12
url: http://funnyones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: