en riktig höstdag

13:08:59 - 2012-09-22 / 0 kommentarer
Usch och fy vilken äcklig dag det är. Det här är en riktig höstdag. Nu vill man bara vara inne och ligga i sängen. Äta god mat och läsa en bok. Det är precis vad jag ska göra. Snart ska jag göra i ordning amerikanska pannkakor. Det är ju sååå gott.
 
Igår var det fredag. Låt oss säga att det var en händelserik dag. Blondinbella var i vår skola och skulle ha möte med Folkuniversitet. Min skola delar byggnad med de. Jag och en kompis gick fram till henne och vi växlade några ord. Så jäkla kul och overkligt. Jag fotade också i centralen och då frågade jag en ung militär om jag fick ta några bilder och det fick jag. Ibland kan jag överraska mig själv. Skulle aldrig frågat om jag inte hade gått fram till Blondinbella tidigare.
 
Resten av dagen bestod av fika med kladdkaka, färska hallon och grädde. På kvällen åt vi middag, kebabtallrik, så himla najs och gav presenter. Frös ihjäl på kvällen och blev blöta av det äckliga vädret. Ha det gött.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: