the quiet sound

20:30:00 - 2012-10-04 / 0 kommentarer

 
underbara vänner och kalasfika för några fredagar sedan
 
hejhej på er.
Den nya månaden är igång och jag har fått lite ny inspiration. Har sålt några ägodelar så nu börjar det eviga sparandet till en ny kamera. Vilken vet jag inte ännu, men jag lovar att det kommer bli en goding. Inspirationen, är på topp som sagt, nu om kvällarna sitter jag i fåtöljen med datorn och pumpar ur nya låtar ur högtalarna. Nya låtar ger så otroligt mycket, stilen har ändrats lite, men den är fortfarande fabulous.
 
Det som fattas nu är bara en stor, fet tavla som jag vill hänga upp på väggen så varje gång jag sitter vid datorn i fåtöljen och tittar upp så ska jag se något helt underbart. Kanske en stor fet bild på new york? Drömmar.... Nu ska jag ta en liten prommis, sen tvätta håret, lyssna på lite mer musik, plugga (om jag orkar) och sova. Längtar till helgen, ni anar inte hur mycket jag ska sova då.
 
hoppas ni mår bra.

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: