peace and love

09:45:00 - 2012-10-28 / 0 kommentarer
foto: jag ,  modell: emma lindmark, www.jageja.blogg.se
 
Hej mina kära läsare. Vilka ni nu är. Har inte haft så stor lust att blogga, ja, ni vet hur det är. Och nu har vi ju höstloooov också, så jäkla skönt det ska bli. Imorgon tar jag mitt pick och pack för att åka till Dublin i några dagar. Ska bli kul eftersom jag inte varit där nångång. Tar självklart med kameran för där ska det fotas en massa. Är så tagg på det. Så idag ska jag städa, packa och plugga om jag orkar med det, hehe. Känns inte så nödvändigt att plugga när det är ca 1 vecka kvar till ett miniprov, är ju så van att plugga dagarna innan bara.
 
Nu håller jag på att backa upp alla mina filer på datorn och rensa, för den har problem så pappa ska åka in med den när jag är borta så får vi se om problemet kan lösa sig. Får damp, älskar ju min macbook pro. Aja. Nu ska jag rensa och sen blir det pannkaksbrunch med ägg och bacon. Yuuuuuummmy!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: