önskerubrik?

13:25:35 - 2012-10-20 / 3 kommentarer
 
Tänkte testa det här med önskerubrik som alla bloggar gör nu för tiden. Ni skriver en rubrik så skriver jag ett inlägg om det. Kommer tolka lite hur jag vill, det beror på vad ni önskar. Inte för svårt bara, hehe. Nej, men kör på så ska jag se vad jag kan göra. Tror det kan vara lite skoj,  har inte gjort det förr men äsch vi testar och ser.
 
Förövrigt går tiden långsamt, klockan tolv kom jag hem från att ha klippt av mitt hår till en kortare frisyr. Ska bara flytta min stora feta rumpa ur fåtöljen och börja färga det. Men det får bli lite senare, måste bara lägga mig i sängen först och kanske slumra till lite... hoppas ni har en bra lördag!
marina

Fint foto. :)

2012-10-20 / 20:07:54
url: http://marinapalme.blogg.se
Anonym

"en bild i timman under 8(elr 5) timmar" , "ett plagg, fyra sätt"

2012-10-20 / 22:30:28
Gabbi

"Livets fina stunder" skulle va kul att se bilder och läsa om :)

2012-11-10 / 21:26:05
url: http://gubbsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: