one of the better

18:23:08 - 2012-10-19 / 2 kommentarer

 
 
 
Och så äntligen var det freeeeeeeeedag. Fyfan vad skönt säger jag bara. I helgen ska jag verkligen sova ut och bara göra roliga saker. Dock måste jag plugga också för nästa vecka är det mycket i skolan. Bara en vecka kvar till höstlovet!!!!  Aja, idag har jag varit ledig, så jävla skönt. Jag sov till kvart i elva utan att ställa klockan sen var det att åka in till skolan och hänga i fotostudion sen fixa lite saker. Kom hem för cirka en timme sen.
 
Ikväll är det bara chillination som gäller, ska äta god thai mat, yaaaaaaaaaaammmmmi och förhoppningsvis kommer mami hem med ben & jerry, hoppas hoppas. Plus att jag ska färga mitt hår kolsvart för att sen klippa håret kort imorgon. Ska fräscha upp det, makeover på gång. Tog tummen ur röven och bestämde allt idag. Ska bli så kul och jag ser fram emot det så mycket.  hoppas ni får en bäst helg!
Josefine Svärd

Måste bara säga att vilka fantastiska bilder du har.. du får verkligen till känslan!

2012-10-20 / 00:40:52
url: http://josefinesvard.blogg.se/
Annika

Fina bilder :D

2012-10-20 / 11:20:03
url: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: