några höstporträtt

22:09:29 - 2012-10-25 / 2 kommentarer

 
foto: jag -  modell: emma ahlin (www.emmaahlin.blogg.se)
 
Några färgglada höstporträtt för att liva upp stämningen här lite. Idag föll den första snön över stockholm. Så himla heeeeemskt. Det är inte ens november och vad är det här? Vad vill Gud egentligen? Får ta ett rejält snack med honom. Nu är stressveckorna över i skolan men det kommer nya och självklart har man fått grejer att plugga till, till veckan efter lovet. Aja, men nu ska det njutas och på måndag kommer jag befinna mig i ett annat land. Så himla skööönt det ska bli.
 
I helgen ska jag packa, tvätta kläder, städa rummet, plugga och framförallt sova ut. Ha det gött!
CJ

Fina bilder! Jag hittade hit via framsidan på blogg.se, bilden på hästen som skrattar är fantastisk. :) Ha en fin torsdag!

Svar: tack så mycket, ja jag såg den underbara nyheten nyss, desamma ha en bra dag! :)
Emma Flygare

2012-11-08 / 10:04:11
url: http://cjs.blogg.se
Fanny

Så fina bilder!

Svar: tacktack! :)
Emma Flygare

2012-11-08 / 16:45:15
url: http://fannylehmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: