monkijacka 300 kr

17:01:00 - 2012-10-06 / 1 kommentarer
direktlänk till jackan på monkis hemsida

Säljer denna snygga monkijacka som är från denna höstens kollektion. Jackan är i 100% bomull, den är inte fodrad, och den har inge blixtlås utan man knäpper den. Har knappt använt den så den är i mycket bra skick. Säljer den pga att jag inte längre vill ha den, har många andra jackor jag använder och sparar till en kamera.
 
Helst vill jag träffas vid köp, men kan skicka den också om du inte bor i stockholm. Köparen betalar frakten. Säljer den för 300 kr exkl. frakt. Maila mig vid intresse. [email protected]
Nicolina

DU SÄLJER ALLT DU ÄGER KVINNA!!

2012-10-06 / 18:05:54
url: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: