last summer

17:10:11 - 2012-10-23 / 1 kommentarer
 
 
 
 
foto: jag
 
Sitter i skolan och pluggar spanska med felicia. Ja, vi vet hur mycket klockan är. Tyvärr. Vill bara att den här veckan ska ta slut och att höstlovet ska börja. Så jag kan sticka till Dublin. Ja. Ni läste rätt. Jag ska till Dublin på höstlovet!!!!!  Äntligen åker jag utomlands. Som jag har längtat. Hur många gånger har jag tänkt hatiskt mot det här skitlandet liksom?  Nu ska vi fortsätta här. Håll ut people!
Alex

Åh! Din blogg är så fin! Och dina bilder med!! Du får jätte gjärna kolla in min blogg!! Kraam!!

Svar: åh tack så mycket! :) din blogg är också fin!
Emma Flygare

2012-11-09 / 20:32:56
url: http://alexandrabirzu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: