we are almost there

18:06:00 - 2012-11-21 / 2 kommentarer
saknar dublin, hela utomlandssaken... foto: jag
 
heeeej mina vänner.
sitter i min fåtölj (som vanligt these days) och försöker att plugga, läs: försöker att plugga. Det går sämst och plugget suger. Just nu håller jag på med historia och statskuppen 1809, please, mina föräldrar visste inte ens om den. Det är så himla meningslöst och uppgifterna är omöjliga och bara allmänt jobbiga. Tur att jag snart ska åka och träna fotboll, lääängtat. Ska bli alldeles svettig och gosig, sen är det plugg hela natten som gäller. Kill me. Vi höres!
Anonym

Älskar din blogg! Synd bara att du inte uppdaterar så ofta! :)

2012-11-24 / 11:00:22
Kompakt

Kolla in vår blogg och lägg den på minnet. Den första december drar vi igång med en riktigt bra julkalender. FINA TÄVLINGAR, tips och videos. Ha en toppen söndag! /kram kompakt

2012-11-25 / 18:42:52
url: http://kompakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: