beneath the stars

22:15:00 - 2012-11-09 / 2 kommentarer
 
 
foto: jag
 
Sitter i mörkret med en sovandes syster bredvid mig. Vi kom fram runt halv nio tiden här i våran stuga på landet. Utanför är det kolsvart och minusgrader. Det ligger ett tunt snötäcke på marken också. Stjärnorna tindrar säkert också som de alltid gör på landsbygden. Nu ska jag gå ner och ta lite vatten sen kanske jag ska läsa något eller sova på direkten. Tröttheten tar över.
 
Godnatt!
Anonymous

Godnatt :)

2012-11-09 / 23:19:23
url: http://www.ettseristliv.blogg.se
Bob Dylan

Tja du borde testa på musik jag har en hel erfarenhet för jag är ju Bob Dylan Yeah kom till min studio på måndag klockan 17.00 sök på Google vart den ligger då säger vi så Tack Och Hej

2012-11-11 / 09:01:12

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: