färg vs. svartvitt

19:55:24 - 2012-11-17 / 3 kommentarer
foto:  emma flygare 
 
Heeeeeeeeej mina vänner! Long time no see. Fullt upp som vanligt, fast egentligen inte? Nu när fotbollen inte är igång så gör jag inte så mycket, eller jo, en grej är det ju, en väldigt jobbig grej, PLUGG. Usch vad jag hatar det just nu, men det är sånt som måste göras vare sig man vill eller inte. Har stannat i skolan många dagar i veckan för att plugga och få klart saker. Egentligen hade jag planerat att skriva en uppgift nu i helgen, men fan, jag har inge lust. 
 
Idag har jag tränat fotboll en timme, var jättelängesen jag gjorde det, några veckor kanske, det märktes att jag inte har spelat på ett tag och det var skitjobbigt, lökade sönder fan. Direkt efter träningen tog jag SJ tåget mot landet och nu sitter jag vid matsalsbordet med tända ljus i mörkret och jobbar på min dator som jag inte har varit ute på några veckor också! Det var en sak som var sönder så den har varit på lagning. 
 
Nu ska jag redigera lite dublin bilder och sen ska jag nog läsa och se en film som går på femman, 13 snart 30 heter den. Gillade den jättemycket när jag var lite yngre, den är suuuuper. Imorgon är det övningskörning som gäller, taggad som fan. Ni får ha en bra helg!
 
Vilken version föredrar du? färg eller svartvitt..
Alice Gustafsson

FÄRG! :D

2012-11-17 / 20:54:57
url: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Linn

Färg såklart ;)

2012-11-18 / 21:28:53
url: http://www.linnhalvardsson.blogg.se
emmalindmark.

Färg, alltid färg! :D

2012-11-19 / 21:37:44
url: http://jageja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: