dancing with my own shadow

10:48:00 - 2012-11-30 / 2 kommentarer
foto: jag
 
Den här fredagen kommer nog gå fort, hoppas jag. Just nu sitter vi på medieproduktionen, har inte så mycket att göra än att sitta framför datorn och glo. Jag har inte fotat mina bilder än till en klockreklam (uppgift i skolan) så har inte så mycket redigeringsjobb än. Håller på att hungrar ihjäl,  som vanligt, samma visa varje dag vid den här tiden. Imorse påväg till skolan köpte jag och Emma en wienerbröd längd, vi ska fika på historian (sista lektionen) så man får lite energi och orkar gå bak i tiden. Sen funderar jag på om jag ska köra en frågestund sen, är sugen på det, och gillar frågestunder, höhöhöh. What do you think?
 
Säg mig, är ni en vintermänniska och älskar snön nu när den vräker över oss? Jag själv längtar mest till julen och till presenter, samt att jag ska jobba och tjäna pengar :)
anonymt fan av din blogg!

JAAAA VINTERRRR; JAG ÄLSKAR VINTERN! I viss mån i alla fall, om den inte äe långdragen lixom.
OCH JA såklart du ska ha frågastund älskar dig och dina frågestunder.

2012-11-30 / 11:01:03
Sofia

Vacker bild! Älskar julen :D

2012-11-30 / 12:37:41
url: http://tsvphoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: