RIDING SOLO

22:54:05 - 2012-06-09 / 2 kommentarer

Idag har jag äntligen shoppat lite nya grejer. Man hittar saker när man inte planerar att hitta kläder, när man minst anar det. Det blev en snygg jeansväst och en fin transparent klänning som är kortare framtill, vill liksom framhäva mina långa smala ben, haha, snarare mina korta tjocka små prinskorvar. Köpte även en svart bustier att ha under så kommer matcha med converse och cykelbyxor och brun kropp, hihihi.

Mycket nöjd med mina inköp, älskar deeeeeeeeee! Funderar på att nita västen, men jag vet inte, kanske blir för mycket? Too much. Nu ska vi chilla galet här med vännerna. Bajs!
Dilan Dilir

du kan använda västen som den är, sedan ,efter ett par veckor när den inte känns så "speciell" längre, kan du nita den för då fräschas den upp! :)

2012-06-10 / 14:16:32
url: http://dilandilir.blogspot.com
Anonym

Tycker du borde behålla den som den är och köra på bara en enkel jeans vest bland alla andra nitprydda jeansvester!

2012-06-10 / 21:53:58

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: