lonely love

23:30:54 - 2012-07-03 / 0 kommentarer
 
Åhhh! Jag blir så trött på min förkylning / pollenallergi. Det har varit såhär förjävligt i snart två veckor. Näsan bara rinner, huvudet dunkar (från och till) och allt är bara piss. Livet går iallafall bra osv. Nu är det som sagt sista jobbveckan och jag längtar tills det är över på fredag, höhö, vill sooooooooooova.

Idag har jag jobbat som sagt, kom hem och mådde sisådär så tog en tupplur, mådde typ ännu sämre, drack en massa vätskeersättning och knarkade alvedon. Sen var jag pigg och alert för middag med fina vänner. Det var tänkt att vi skulle äta på O'Learys, var så taggad på bbq ribs, MEN NEJ. Det är 20 - årsgräns, så O'Learys kan kyssa min rumpa. Så vi åt på ett annat ställe (blev bbq ribs iallafall, men inte olearys!!) och sen satte oss på en äng i orten där vi bor, åt oreo glass, lyssna på musik och hade massa myyyyyyys.

Nu är det sleeeeepy time,

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: