last man standing

22:26:38 - 2012-07-22 / 0 kommentarer
 
Nu är jag tillbaka från Göteborg! Har som sagt varit på Gothia Cup en vecka, kom hem igårkväll direkt till landet så har inte riktigt kommit ''hem'' än. Imorgon ska vi hem däremot, till Stockholm. Har saknat den underbara staden, göteborg var najs men inte lika bra som huvudstaden. Har haft det kanon i göteborg, dock åkte vi ut efter första matchen i Aslutspelet, men vi ska va nöjda tycker jag. Jag och Emmorna följde med 96orna dit så det var kul. Var på Liseberg varje dag och vann en stor marabou, första gången på liseberg också var det för mig!  Så kuuuul. Har shoppat lite kläder också och bara chillat. 
 
Idag åkte jag till Västerås för att spendera min första riktiga lön, den jag fick från sommarjobbet. 7515 kronor från kommunen får vi 95:or och allt det la jag på en ny dator. MACBOOK PRO ÄR NU MIN MIN MIN! Mitt bästa köp, typ?  Äääälskar den, ska fixa den mer när jag kommer hem och har bra internet. Nu ser jag på mamma mia, så underbar film.
 
Hoppas ni haft det bra!

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: