come on, oh my star is fading

22:21:44 - 2012-07-09 / 1 kommentarer
bilder från idag
 
hejsan på er alla vackra människor! 
Idag har det varit min första riktiga lediga dag på sommarlovet, jag har ju som sagt jobbat i tre veckor. Idag har jag varit och legat på stranden och badat med mina fina vänner. Sen har jag tränat fotboll som jag inte gjort på ett tag eftersom jag varit sjuk, sjukt jobbig träning och man lökade sööööönder efteråt eftersom det är så varmt. Gjorde en bajsgod middag som avslutning och drack mjölk till, nu ska det ätas nyttigt. Har bunkrat upp kylen med ägg, kyckling, fisk och lite annat. Nu jävlar asså! 
 
Nej nu måste jag in i duschen, (hehe har inte duschat än) och sen får vi se om det blir kvällspromenad eller chill. ha det så bra! 
dilandilir

mumsigt! :)

och du,jag undrar om dem säljer skor i urban outfitters butiken i stockholm? vi har nämligen inteUO här i göteborg :(

Svar: oj jadu.. jo de har lite skor men inget stort utbud :)
Emma Flygare

2012-07-10 / 00:52:55
url: http://dilandilir.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: