i have a dream less now

22:07:00 - 2012-12-19 / 2 kommentarer
 
Känslan när man köper en så sjukt efterlängtad sak. Känslan när man köper sin drömkamera. Kameran man trodde skulle köpa om flera år, när man är vuxen och är rik. Känslan när man inser att du har nyss gjort det, nu. Man säger att lycka inte kan köpas av pengar. Jovisst, det kan den. Min lycka kan definitivt köpas av pengar, utan att tveka. Idag har varit en riktigt bra dag för både mig och mina kära. Skolan var toppen, vi fick bra respons av våran lärare efter vår redovisning i naturkunskap. Plugget har flytt på och nu är jag äntligen pluggfri. Känslan asså... känslan...
 
Jag hittade en annons på blocket med drömkameran jag höll på att spara till. Priset var så sjukt jävla obeskrivligt bra för det som man fick med. Och jag tackar Gud för att jag är tjej nu, därför fick jag köpa kameran. Som sagt, dagen har varit den bästa på länge. Jag köpte min drömkamera. Min DRÖMKAMERA.
emma

vad kul med en ny kamera, håller verkligen med om den underbara känslan när man har köpt något. kände likadant i somras när jag köpte min kamera :):)

2012-12-23 / 10:22:11
url: http://emmaoliviah.blogg.se
Hanna

åh är så himla avis! Men undrar en grej, funderar också på att köpa en 5D mark II, men det jag funderar på är hur mycket man behöver blixten? Har du en extern blixt eller hur går det utan blixt? kram ♥

Svar: Tycker definitivt du ska satsa på att köpa 5d mark II, jag hade en extern blixt förut till min gamla nybörjarkamera, den jag hade innan men jag använde mig ALDRIG av blixten så den sålde jag, just nu saknar jag inte blixten och jag tror inte jag kommer göra det heller. Det går, eftersom jag alltid fotar utomhus när det är ljust ute.
kram <3 , svarar gärna på fler frågor angående foto och vad som helst egentligen!
Emma Flygare

2013-01-12 / 13:54:22
url: http://lalahannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

namn:
Kom ihåg mig?
e-post: (publiceras ej)

bloggadress:


Kommentar: